søndag 2. mai 2010

Romantisk lørdag

Lørdagen var en veldig Gry&Gorm dag, kjærestedag. Kosedag! Det er faktisk sjeldent vi drar ut å spiser, så i går gjorde vi et unntak. Vi dro ned til byen i 7-tiden, og fant i tilegg ut at Donkeyboy spilte i byen, nærmere bestemt på stortorvet. Så sto der litt for å høre på, uten å se de vel og merke ettersom det var gjerde rundt. Men var mange som sto utenfor, var jo kanonlyd. Gøy! Deretter dro vi inn på Pizzanini, spiste pizza og deretter gikk vi litt i gågata. Masse folk!


Da vi kom hjem satte vi på en film Gorm hadde lastet ned, som het The Crazies. Sykeste filmen jeg har sett! Minnet meg litt om Motorsagmassakren-filmene. Skummel og ekkel, og ikke sånn superbra laget. Så var ikke så imponert, men så den helt ferdig likevel. Etterpå sa Gorm at jeg skulle få massasje. Ååh, jeg elsker massasje! Han ba meg gå vekk, slik at han fikk ordnet til her i stuen. Hentet dyna vår å lå den oppå kjøkkenbenken (haha, begrunnelse: den er lang, og i passe høyde når man masserer så man ikke blir så sliten, genialt!). Så når jeg fikk komme inn, hadde han tent masse lys, og satt på en rolig-cd. Koselig! La meg nedpå, og fikk verdens beste fot, bein og håndmassasje! Sovnet nesten også, superdigg. Så tusen,tusen takk kjærsten min!

Koselig stemning :)

3 kommentarer:

  1. Sånn kjæreste vil eg og ha...*missuneli*
    Så snill Gorm e da.. Massasje e ingen problem å få her, men den stemingen må eg nok stå for sjøl:P

    SvarSlett
  2. ja han er ganske så snill :) du får bare hinte at du ønsker tente lys og rolig musikk + massasje en dag, så gjør han det nok! =)

    SvarSlett
  3. Kanskje det:) E lov å leve i håpet:P hehe

    SvarSlett