torsdag 11. mars 2010

Vesle Mattias

Kom på at jeg ikke har fortalt om min nye, skjønne nevø her inne enda. Ikke bra, ikke bra!

Mattias kom til verden onsdag 24.april. Fødselen hadde visst gått kjempebra, og Markus er en superstolt storebror! Se bare her:


Markus var så snill med lillebroren sin! Hver gang Mattias gråt, gikk Markus bort til sengen, pekte på han, så på oss å sa: Bebbi! Å ville at vi skulle gå å trøste babyen... Og så elsker han å holde han. Han setter seg godt til rette i sofaen, og koser på Mattias, slik som på bildet. Jeg ble så fascinert! Det er jo mange babyer som blir sjalu når de plutselig ikke får all oppmerksomheten. Men klart, det er jo viktig at vi voksne ikke glemmer Markus. Så jeg satt masse på gulvet med han å lekte. Å gikk jeg derifra, kom han raskt til sofaen, pekte på lekene og hinta til at jeg skulle være med å leke mer. Gromtassen!

Vi var å besøkte dem den søndagen, 4 dager etter fødsel. Å han var så liten! Han sov hele tiden da, men vi fikk da et lite inntrykk av han. Jeg ble i hvertfall babysjuk! Fikk nesten lyst på en selv! Men vi er ikke klar for barn enda altså... Litt for unge gitt. Se bare på bildet under:

Haha, jeg må le! Familien Jøraholmen.... Vi kler ikke helt den rollen enda ser jeg. Men en vakker dag så har vi to småtasser vi også! Bare ikke helt enda...

1 kommentar: