søndag 14. mars 2010

Kjedelig søndag...

Må bare først få sagt at fremkallingsmaskina funka på lørdag. Hurra! Jeg slapp å mekke mer på den, og den hadde rett og slett blitt frisk i løpet av natten. Så da ble det en finfin dag, med mange kunder og bra sum på kassa. Me like!

Men i dag er det søndag, og det har vært en svært slapp og kjedelig dag. Gorm dro på jobb kl 12 og kommer ikke før 1 i natt. så har hatt hele dagen alene. Har gjort noe så spennende som å vaske klær, rydda litt og sløva forann tvn. Blir så daff! Så det at folk sier at sunday is funday skjønner jeg meg ikke på...



MEN! Nå kommer det en ny uke, og ny uke med jobbing. Jeg trives veldig bra der nå, for nå forstår jeg alt litt mer. Har i tilegg en svært hyggelig sjef, snille kollegaer, og koselige kunder, så jeg blir rett og slett glad av å jobbe der! Å det burde man ta med seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar