lørdag 20. februar 2010

Vårt skap er fylt opp med; bilder

Vi har et ganske enkelt, men igrunn et fint glasskap ifra Ikea med lys i. Dette er det nok mange som har, og noen fyller det opp med glass, pynteting etc. Vel, jeg ville gjøre skapet vårt personlig ved å fylle det opp med mange fine, hvite rammer med bilder som betyr noe.


Oppå skapet. Er av meg og Gorm fra søskenbarntreffet i Sogndal.

Den ramma bak fikk jeg av gamlesjefen min Jane til jul (+ gavekort på 2000 kr!). Jeg hadde nemlig sikla lenge etter den, men ettersom den koster 499 kr (!), droppa jeg å kjøpe den... Men hu hadde jo fått med seg dette da, og ga meg den i julegave! Sniill! Den forann fikk hu nettopp inn, og jeg bare MÅTTE ha den! Så de står der klare til å bli fyllt opp av de to kommende tanteungene mine :)


Meg og Markus, + Markus som baby

Meg og Gorm i Danmark bak, og et annet av oss forann.

Dette står ikke i skapet, men når jeg først var inne på bilder slenger jeg med to utenom. Dette er mitt yndlingsbilde av meg og Gorm :)

Enda et som ikke er i skapet, men her av Markus =)


Nederst i skapet står det kunstige blomster, men der vil det etterhvert komme hvite rammer som vi snart får inn på jobben. Så får tiden vise hva jeg putter inn i de rammene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar